onsdag 20 juni 2012


Må gott

Gårdagen packar jag ner i min ryggsäck som en dag med mycket glädje, gemenskap och gott arbete.
Dagen började med något utav det roligaste jag vet coaching. Teamcoaching av elva förskollärare med chef där kommunikation och VI-känsla stod på dagordningen.
Eftermiddagen delade jag tillsammans med två underbara ungdomar, vår dotter Maja och Michaela (vår son Robins tjej). Vi åkte till farmor och mysfikade i över en timma.
Till kvällen blev det en kort promenad i skogen med Bengt för att vi skulle se hur mycket som behövde röjas för att vår fina promenadväg skulle bli lättillgänglig för våra B&B gäster.
Avslutningsvis plockade jag fram häcksaxen och mejade ner vår helt otroligt stora spireahäck och gav den ett nytt utseende på 80cm, vilket gjorde att vi fick in mer ljus och sikt och underbar energi i trädgården. Jag har kännt att den stängt in mig ett tag och spärrat mina vägar. En del utav häcken ligger åt norr där jag har min livsväg och karriär i livet enligt Feng Shui och Baguan så det känns extra gott att börja där. Ska bli intressant att se vad som händer:)

1 kommentar:

<3 Gulliga inlägg <3